, , ,

24 Δεκεμβρίου, 2021

Press Room

Σέρρες: 26χρονος προσποιήθηκε υπάλληλο του ΔΕΔΔΗΕ και εξαπάτησε πέντε γυναίκες-Άρπαξε 7.500 ευρώ


Η μεθοδική έρευνα των αστυνομικών του Γραφείου Δημόσιας Ασφάλειας της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Σερρών, είχε ως αποτέλεσμα την εξιχνίαση πέντε περιπτώσεων απάτης και απόπειρας απάτης, σε βάρος ηλικιωμένων σε χωριά των Σερρών και της Δράμας.

Για την υπόθεση σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος ημεδαπού άνδρα, τα στοιχεία του οποίου έχουν ταυτοποιηθεί, για απάτες κατ’ εξακολούθηση.

Ειδικότερα, όπως προέκυψε από την έρευνα, ο ανωτέρω τον Οκτώβριο του 2021 προσέγγισε πέντε οικίες ημεδαπών γυναικών και παρουσιάζονταν σε αυτές ως υπάλληλος της ΔΕΔΔΗΕ.

Στη συνέχεια, με το πρόσχημα του άμεσου κινδύνου, λόγω δήθεν ηλεκτρολογικής βλάβης, έπεισε τρεις από τις παραπάνω ημεδαπές να συγκεντρώσουν τα τιμαλφή τους και έπειτα τους τα αφαίρεσε.

Με αυτό τον τρόπο, κατάφερε να αφαιρέσει συνολικά το χρηματικό ποσό των 6.225 ευρώ και κοσμήματα αξίας 1.500 ευρώ, σύμφωνα με δήλωση των παθόντων.

Η δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος του ανωτέρω θα υποβληθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Σερρών.

Με στόχο την πρόληψη και αποφυγή περιστατικών εξαπάτησης από επιτήδειους, η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας, συμβουλεύει:
▪ Να μην πείθεστε από άγνωστους, οι οποίοι εμφανίζονται ως υπάλληλοι Δημόσιας Υπηρεσίας ή άλλου φορέα για την επιδιόρθωση κάποιου τεχνικού προβλήματος, εάν δεν τους έχετε εσείς προηγουμένως καλέσει.
▪ Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί όταν άγνωστοι σας ζητούν χρήματα, για δήθεν επείγουσα ανάγκη συγγενικού/φιλικού σας προσώπου, όπως νοσηλεία σε νοσοκομείο ή για δήθεν τροχαίο ατύχημα που προκάλεσε το συγγενικό σας πρόσωπο, που είχε ως συνέπεια τον θανάσιμο ή βαρύτατο τραυματισμό ανήλικου, συνήθως παιδιού. Το ίδιο μπορεί να προσπαθήσουν και τηλεφωνικά.
▪ Επισημαίνεται ότι στα τροχαία ατυχήματα ακολουθούνται πάντα από τις αστυνομικές Αρχές οι νόμιμες και προβλεπόμενες ενέργειες, υπό την καθοδήγηση των κατά τόπους Εισαγγελικών Αρχών και σε καμία περίπτωση δεν υφίστανται παρέκκλιση από αυτές, με την καταβολή χρηματικών ποσών.
▪ Σε περιπτώσεις που άγνωστοι επικαλούνται έκτακτη ανάγκη γνωστού -συγγενικού σας προσώπου, να επιδιώκετε πάντα οι ίδιοι να επικοινωνείτε τηλεφωνικά με το γνωστό – συγγενικό σας πρόσωπο, προς επιβεβαίωση των όσων επικαλούνται.
▪ Η επικοινωνία να γίνεται άμεσα, με δικό σας τηλέφωνο και κατόπιν δικής σας πρωτοβουλίας και να μην δέχεστε να μιλάτε με άτομο, το οποίο κάλεσαν οι άγνωστοι ή σας έδωσαν οι δράστες να μιλήσετε.
▪ Να μην δέχεστε σε καμία περίπτωση άγνωστα άτομα να σας οδηγήσουν σε Πιστωτικό Κατάστημα ή ΑΤΜ για ανάληψη χρηματικού ποσού.
▪ Να έχετε πάντα διαθέσιμους τους τηλεφωνικούς αριθμούς, με τους οποίους πρέπει να επικοινωνήσετε σε περίπτωση ανάγκης (Αστυνομία, Πυροσβεστική, Νοσοκομεία, στενοί συγγενείς κ.α.).
▪ Να ενημερώνετε πάντα τις αστυνομικές Αρχές , ακόμη και σε περίπτωση απόπειρας απάτης σε βάρος σας.

Ενημερώστε φίλους, συγγενείς και κυρίως τους ηλικιωμένους, προκειμένου να μην πέσουν θύματα εξαπάτησης.

ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ- ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ