8 Αυγούστου, 2020

Press Room

Κορωνοϊός: Σκέψεις ματαίωσης της φετινής ΔΕΘ – Για να αποφευχθεί ο συνωστισμός


Σύμφωνα με πληροφορίες υπάρχουν βάσιμες σκέψεις να ματαιωθεί η φετινή ΔΕΘ, λόγω κορωνοϊού.

Τα αυξημένα κρούσματα κορωνοϊού στη Θεσσαλονίκη και γενικά στη Βόρειο Ελλάδα φαίνεται ότι οδηγούν τους επιστήμονες στην απόφαση να μην πραγματοποιηθεί φέτος η Διεθνής Εκθεση Θεσσαλονίκης (5-13 Σεπτεμβρίου). Και αυτό ώστε να αποφευχθεί ο συνωστισμός του κόσμου στον χώρο που βρίσκονται τα εκατοντάδες περίπτερα.

Ο Πέτσας για τη ΔΕΘ

Ανοιχτό το ενδεχόμενο να μην πραγματοποιηθεί η φετινή Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης άφησε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας. Απαντώντας σε ερώτηση για το αν θα περιμένουμε από τον πρωθυπουργό ανακοινώσεις ελαφρύνσεων και άλλων μέτρων για την οικονομία από την κυβέρνηση στη φετινή ΔΕΘ, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε χαρακτηριστικά «κατ΄αρχάς να γίνει η Έκθεση», αφήνοντας να εννοηθεί ότι η διοργάνωσή της δεν είναι ακόμη βέβαιη.

Και έσπευσε να συμπληρώσει: «Eίμαστε σε μία φάση που παρατηρούμε όλα τα δεδομένα τα επιδημιολογικά και είμαστε σε θέση να αναπροσαρμόζουμε τη στρατηγική μας. Το θέμα είναι ότι μέσα στις αρχές του Φθινοπώρου ότι και να γίνει θα δείτε το σχέδιο μας, γιατί δεν μπορεί να κατατεθεί το σχέδιο μας στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή χωρίς να έχει προηγηθεί εσωτερική διαβούλευση».

Ακόμη, ανέφερε ότι «φέτος είναι μία χρονιά που είδαμε να αναβάλλονται Ολυμπιακοί Αγώνες. Βλέπουμε ότι πολύ μεγάλα γεγονότα στην Ευρώπη για παράδειγμα όπως το Οkotberfest 2020 στη Γερμανία αναβάλλεται. Εμείς θα ακολουθήσουμε τη συμβουλή των ειδικών. Δεν θα κάνουμε τίποτα διαφορετικό».

Υπενθυμίζεται ότι χθες ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ Helexpo ΑΕ, Κυριάκος Ποζρικίδης, αναφέρθηκε στην εφετινή διοργάνωση, τονίζοντας, μεταξύ άλλων, πως «εμείς προσπαθούμε να διοργανώσουμε τη ΔΕΘ, πρέπει να τη διοργανώσουμε και σε αυτή την πορεία είμαστε».

«Νομίζω ότι πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι. Η έκθεση θα διεξαχθεί κανονικά, βεβαίως με τα πρωτόκολλα τα οποία ισχύουν πλέον σε όλη την Ευρώπη σε σχέση με τις εκθεσιακές διοργανώσεις. Εκεί που θα πέσει το βάρος είναι το B2B, δηλαδή στις συναντήσεις μεταξύ των επιχειρήσεων», πρόσθεσε.