16 Νοεμβρίου, 2020

Press Room

H Volvo κάνει τα πιο ακραία Crash Tests


Είναι ένα crash test ύψιστης σημασίας και σίγουρα, η πιο ακραία δοκιμή σύγκρουσης που έχει πραγματοποιήσει ποτέ η Volvo.

Προκειμένου να επιτρέψει στις υπηρεσίες διάσωσης να προετοιμαστούν για κάθε πιθανό σενάριο σύγκρουσης και να προσομοιώσουν τις δυνάμεις που ασκούνται στις πιο ακραίες πραγματικές συγκρούσεις -δυνάμεις που είναι μεγαλύτερες από αυτές που μπορούν να προσομοιωθούν στις συνηθισμένες δοκιμές σύγκρουσης-, η Volvo Cars προχώρησε πρόσφατα σε εξίσου «ακραίες» πρακτικές. Οι ειδικοί της εταιρείας ανέβασαν νέα μοντέλα Volvo σε γερανό και τα έριξαν από ύψος 30 μέτρων, επαναλαμβάνοντας αρκετές φορές τη διαδικασία.

Αυτή η προσέγγιση βοήθησε στη δημιουργία αρκετά μεγάλης ζημιάς ώστε να προσομοιωθεί επαρκώς η πραγματική καταστροφή που συντελείται στα πιο ακραία σενάρια σύγκρουσης: για παράδειγμα, σύγκρουση με ένα αυτοκίνητο σε πολύ υψηλή ταχύτητα, σύγκρουση αυτοκινήτου με φορτηγό σε υψηλή ταχύτητα ή ατύχημα στο οποίο ένα αυτοκίνητο δέχεται σφοδρό πλευρικό χτύπημα.

Crash test σε volvo

Crash test σε ακραίες συνθήκες δοκίμασε η Volvo

Σε τέτοιες συνθήκες, οι άνθρωποι μέσα στο αυτοκίνητο είναι πιθανό να βρεθούν σε κρίσιμη κατάσταση. Επομένως, προτεραιότητα είναι ο απεγκλωβισμός τους από το αυτοκίνητο και η μεταφορά τους στο νοσοκομείο το συντομότερο δυνατό, με τη χρήση υδραυλικών εργαλείων διάσωσης, γνωστά στον κλάδο ως «σαγόνια ζωής». Ειδικοί στους απεγκλωβισμούς μιλούν συχνά για τη χρυσή ώρα μετά το ατύχημα, εντός της οποίας πρέπει να έχουν απελευθερώσει έναν επιβάτη και να τον μεταφέρουν στο νοσοκομείο.

Όλα τα ευρήματα από τις συγκρούσεις και την εργασία που χρειάζεται για τον απεγκλωβισμό θα συλλέγονται για να συνταχθεί μία εκτεταμένη ερευνητική αναφορά. Αυτή η αναφορά θα είναι διαθέσιμη για ελεύθερη χρήση σε όσους εργάζονται στη διάσωση οπουδήποτε, επιτρέποντάς τους να επωφεληθούν από τα αποτελέσματα της έρευνας και να αναβαθμίσουν τις ικανότητες τους στο να σώζουν ζωές. Συνήθως, οι εργαζόμενοι στη διάσωση εκπαιδεύονται σε οχήματα από μάντρες κατεστραμμένων οχημάτων. Όμως η ηλικία αυτών των αυτοκινήτων είναι παλαιότερη, συχνά έως και δύο δεκαετίες. Επομένως, με όρους αντοχής χάλυβα, κατασκευής του κλωβού ασφαλείας και συνολικής ανθεκτικότητας, υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα στα σύγχρονα αυτοκίνητα και σε αυτά που φτιάχνονταν 15 με 20 χρόνια πριν. Και τα νέα Volvo είναι φτιαγμένα με το πιο ισχυρό ατσάλι, υπερ-υψηλής αντοχής, που υπάρχει στα σύγχρονα αυτοκίνητα.

Συνολικά, δέκα Volvo, διαφορετικά μοντέλα, ρίχθηκαν από ένα γερανό αρκετές φορές. Πριν από την πτώση, οι μηχανικοί ασφάλειας της Volvo Cars έκαναν ακριβείς υπολογισμούς για το πόση πίεση και δύναμη έπρεπε να ασκηθεί σε κάθε αυτοκίνητο, με στόχο να πετύχουν το επιθυμητό επίπεδο ζημιάς.