13 Μαρτίου, 2020

Press Room

Δήμος Σερρών – Μέτρα για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης της πανδημίας του κορονοϊού


Ολοκληρώθηκε πριν λίγο η έκτακτη εκτελεστική επιτροπή του Δήμου Σερρών με θέμα την διαμόρφωση ενός πακέτου πρόσθετων μέτρων που κινούνται σε τρεις άξονες .

Τις προστασίας τόσο των δημοτών όσο και των στελεχών των υπηρεσιών του δήμου μας από  την μετάδοση του κορονοιού .

Τις διευκόλυνσης   της ζωής των δημοτών ιδιαίτερα αυτών  που βρίσκονται σε ευπαθείς ομάδες.

Της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του συνόλου του πληθυσμού του δήμου μας  με σκοπό να γίνει κατανοητή η ατομική και κοινωνική ευθύνη του καθενός μας.

Ο δήμος Σερρών με ψυχραιμία , νηφαλιότητα και ευθύνη αντιμετωπίζει την κρίσιμη αυτή κατάσταση με γνώμονα την προστασία της δημόσιας υγείας και την διαμόρφωση κοινωνικής κουλτούρας στους δημότες μας.

Τα μέτρα λοιπόν που αποφασίσαμε σήμερα για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης της πανδημίας του κορονοϊού στο Δήμο Σερρών τα εξής.           

  1. Προσαρμογή του ωραρίου λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου που δέχονται  κοινό. Οι Υπηρεσίες αυτές ( όπως Δημοτολόγια, Πρωτόκολλο, Ληξιαρχείο, Καθημερινότητας, Ταμείο κλπ), θα λειτουργούν δυο ημέρες την εβδομάδα Τρίτη και Πέμπτη από τις 09:00 έως τις 13:00.

Εξαιρούνται οι υπηρεσίες του Ληξιαρχείου για δηλώσεις Θανάτων.

  1. Οι γάμοι θα γίνονται  τις ήμερες αυτές και μόνο με  τους απαραίτητους μάρτυρες και στενούς συγγενείς
  2. Αναστολή Λειτουργίας του Γραφείου Προσόδων για τη υπηρεσία διόρθωσης των τετραγωνικών μέτρων των ιδιοκτησιών τους προς τους ΟΤΑ.
  3. Αναστολή των δια ζώσης συνεδριάσεων όλων των Συλλογικών Οργάνων του Δήμου (Δημ. Συμβούλιο, Οικ. Επιτροπή , κλπ.) τα οποία θα συνεδριάζουν μόνο για επείγοντα ζητήματα δια περιφοράς ή με τηλεδιάσκεψη.
  4. Έναρξη εφαρμογής επικοινωνίας με Τηλεδιάσκεψη μεταξύ του Δημάρχου με Αντιδημάρχους και Διευθυντές Υπηρεσιών.
  5. Αναστολή όλων των εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων που διοργανώνει ή συνδιοργανώνει  ο Δήμος και οι εποπτευόμενοι από το Δήμο φορείς.
  6. Αναστολή όλων των παραχωρήσεων των Δημοτικών χώρων κλειστών και ανοικτών, από το Δήμου και τους εποπτευόμενους από το Δήμο φορείς, για συγκεντρώσεις και εκδηλώσεις σε τρίτους φορείς ή ιδιώτες
  7. Ο Δήμος θα κάνει πλήρως αποδεκτή την υποβολή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όλων των αιτήσεων και των δικαιολογητικών για τα οποία απαιτείται η κατάθεσή τους από τους πολίτες, προκειμένου να μη χρειάζεται να προσέρχονται στις υπηρεσίες μας
  8. Ολοκλήρωση των διαδικασιών για την εγκατάσταση του προγράμματος e –dimotis για την έκδοση ηλεκτρονικών πιστοποιητικών που αποτελεί την επέκταση του προγράμματος clicknspot.
  9. Δημιουργία τηλεφωνικού κέντρου με πενταψήφιο αριθμό επικοινωνίας Δημοτών, για την ολοκληρωμένη ενημέρωση των πολιτών για τον τρόπο και τις διαδικασίες εξυπηρέτησης, προκειμένου να αποφευχθούν άσκοπες μετακινήσεις.
  10. Αξιοποίηση στο μέγιστό δυνατό βαθμό της δυνατότητας  τηλεργασίας στο σπίτι.
  11. Προάσπιση της υγείας όλων των εργαζομένων του Δήμου που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες με απόσυρση τους από τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης κοινού.
  12. Αξιοποίηση των εργαζομένων των Νομικών Προσώπων που έχει ανασταλεί η λειτουργία τους για υπηρεσίες προς εξυπηρέτηση των δημοτών.
  13. Άμεση προμήθεια μέσων ατομικής υγιεινής για όλο το προσωπικό (Αντισηπτικό . γάντια, και μαντιλάκια καθαρισμού μιας χρήσης)
  14. Απολύμανση των χώρων του Δήμου κάθε Τρίτη και Πέμπτη
  1. Επέκταση του προγράμματος Βοήθεια στο Σπίτι, με παράλληλες υπηρεσίες προς εξυπηρέτηση των ωφελουμένων.
  1. Ενισχυτικά μαθήματα στους μαθητές της Γ’ Λυκείου μέσω διαθέσιμων τηλεοπτικών  προγραμμάτων σε συνεργασία με τα τηλεοπτικά κανάλια των Σερρών
  1. Εκπαιδευτικά Προγράμματα και Παιχνίδια  για παιδιά με δημιουργία κίνητρων παρακολούθησης, μέσω  τηλεοπτικών προγραμμάτων σε συνεργασία με τα τηλεοπτικά κανάλια των Σερρών.
  1. Ενημέρωση των δημοτών μας με κάθε μέσο, όπως εξειδικευμένα φυλλάδια και αναρτήσεις πληροφοριών και οδηγιών σε όλα τα κτίρια του Δήμου και των Νομικών Προσώπων του, αλλά και με εξειδικευμένα μηνύματα μέσω των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης καθώς και της ιστοσελίδας του Δήμου.