Βελτίωση εισπραξιμότητας και περιορισμός διαρροής καλών πελατών της ΔΕΗ προς τον ανταγωνισμό καταγράφεται το τελευταίο 3μηνο, με την εφαρμογή του συστήματος ρύθμισης ληξιπρόθεσμων οφειλών από κατανάλωση ρεύματος.

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες από την επιχείρηση, πάνω από 110.000 καταναλωτές έχουν ρυθμίσεις τις οφειλές τους, ύψους 155 εκατομμυρίων ευρώ, με το νέο σύστημα που τέθηκε σε εφαρμογή την 1η Οκτωβρίου.

Η ρύθμιση οδήγησε σε σταθεροποίηση των ληξιπρόθεσμων οφειλών αλλά και βελτίωση της εισπραξιμότητας, καθώς στα ταμεία της ΔΕΗ εισρέουν πλέον περισσότερα από όσα τιμολογούνται, κάτι που σημαίνει ότι εξοφλούνται και παλαιότερες οφειλές. Επίσης, έχει περιοριστεί ο ρυθμός μείωσης των καλών πελατών που μετακινούνται σε εναλλακτικούς προμηθευτές.

ΔΕΗ: Τι προβλέπει το νέο σύστημα

Υπενθυμίζεται ότι το νέο σύστημα ρύθμισης οφειλών προβλέπει χαμηλότερη προκαταβολή (10-20% της οφειλής) και μέχρι 18 δόσεις ενώ για οφειλές άνω των 3.000 ευρώ υπάρχει η δυνατότητα διακανονισμού και σε 24 δόσεις αλλά με μεγαλύτερη προκαταβολή (30%). Η ένταξη στη ρύθμιση γίνεται με αυτοματοποιημένη διαδικασία, με την υποβολή της αίτησης ενώ υπάρχει και η δυνατότητα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης στο 11770.

Τι ισχύει για όποιον χάσει τη ρύθμιση

Απαραίτητη προϋπόθεση για να ισχύει η ρύθμιση, να εξοφλούνται εμπρόθεσμα οι δόσεις και οι τρέχοντες λογαριασμοί (λογαριασμοί που εκδίδονται μετά τη ρύθμιση). Οποιος χάσει τη ρύθμιση, για να ενεργοποιηθεί εκ νέου θα πρέπει να καταβάλει τις ληξιπρόθεσμες δόσεις και τους τρέχοντες λογαριασμούς ενώ οι πελάτες που είναι συνεπείς στη τήρηση του διακανονισμού, δικαιούνται και την έκπτωση συνέπειας στους τρέχοντες λογαριασμούς.