15 Δεκεμβρίου, 2020

Press Room

Click away και κούριερ: Τι ισχύει για τις επιστροφές προϊόντων στα καταστήματα -Η οδηγία του υπ. Ανάπτυξης


Καταναλωτές και καταστήματα συνεχίζουν να «εκπαιδεύονται» στη μέθοδο του click away για τις αγοραπωλησίες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Ανάπτυξης, οι πρώτες δυο ημέρες του click away είχαν θετικά αποτελέσματα, καθώς πραγματοποιήθηκαν και εκτελέστηκαν δεκάδες χιλιάδες παραγγελίες με τη νέα μέθοδο.

Προκειμένου να ξεπεραστούν προβλήματα που καταγράφηκαν, το υπουργείο Ανάπτυξης εξέδωσε ειδική οδηγία για τις παραδόσεις των προϊόντων εκτός καταστήματος και τις αλλαγές, καθώς δεν επιτρέπεται η δοκιμή υποδημάτων ή και ρούχων.

Η οδηγία απαντά στο ερώτημα «ποια δικαιώματα έχω σε περίπτωση που το προϊόν που αγόρασα με τη μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος, δεν μου ταιριάζει και θέλω να το επιστρέψω».

Σύμφωνα με το υπουργείο Ανάπτυξης ισχύει το εξής:

«Εφόσον διενεργήσατε αγορά μέσω οργανωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος και η σύμβαση συνήφθη από απόσταση με αποκλειστική χρήση ενός ή περισσότερων μέσων επικοινωνίας από απόσταση, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το τηλέφωνο, η τηλεομοιοτυπία ή το διαδίκτυο, μέχρι και τη στιγμή σύναψης της σύμβασης, τότε έχετε το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, ανεξαρτήτως του τρόπου παραλαβής του (με courier ή αυτοπροσώπως) και χωρίς άλλη επιβάρυνση, εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός εάν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος με το εν λόγω κόστος ή εάν ο προμηθευτής έχει παραλείψει να ενημερώσει τον καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό.»