Τουρισμός: Είναι αυτά τα νέα καθίσματα στα αεροπλάνα; Γαλλική εταιρεία προτείνει πλέξιγκλας
Η επιδημία του κορωνοϊού έχει «παγώσει» τον τουρισμό και τις αεροπορικές εταιρίες, με τα αεροπλάνα να μην πραγματοποιούν πτήσεις στην συντριπτική πλειοψηφία τους.
Σε πολλές εσωτερικές πτήσεις ωστόσο, κυρίως στις ΗΠΑ, παρατηρείται συνωστισμός, κάτι που ανησυχεί ιδιαίτερα τους επιβάτες, καθώς η πανδημία του κορωνοϊού συνεχίζει να υπάρχει. Γαλλική εταιρία ωστόσο, ετοιμάζει ένα φιλόδοξο σχέδιο με το οποίο θα βάλει τέλος στις αποστάσεις «μιας ανάσας» μεταξύ των επιβατών.
Οι New York Times δημοσίευσαν εικόνες από το φιλόδοξο σχέδιο της εταιρίας EarthBay, η οποία εδρεύει στην Γαλλία και στοχεύει στο να γίνονται τα ταξίδια όσο τον δυνατόν με μεγαλύτερη ασφάλεια για τους επιβάτες. Η εταιρία που ανήκει στον Φλοριάν Μπαρζό, σκέφτηκε μία πιο πρακτική ιδέα για τα καθίσματα στα αεροπλάνα, η οποία θεωρεί πως είναι πιο φτηνή, αλλά και εύκολη στο να χρησιμοποιηθεί. Η εταιρία προτείνει να τοποθετηθεί στα καθίσματα ένα διαχωριστικό, το οποίο ουσιαστικά θα μπορεί να κρατήσει μία ασφαλή απόσταση μεταξύ των ταξιδιωτών.
Παρόμοιο σχέδιο παρουσίασε ιταλική εταιρία πριν ένα μήνα, με την EarthBay να προωθεί το σχέδιό της με το προστατευτικό τζάμι, το οποίο θα τοποθετείται στην μέση των καθισμάτων, αφήνοντας ουσιαστικά το μεσαίο κάθισμα άδειο. «Η ιδέα των μετακινούμενων διαχωριστικών έχει νόημα για να τηρηθούν τα μέτρα υγιεινής σε περιορισμένο χρόνο και χώρο», δήλωσε ο Μπαρζό στο CNN Travel.
Πτήσεις: Το διαχωριστικό της γαλλικής εταιρίας
Το διαχωριστικό που ονομάζεται PlanBay, αποτελείται δύο μέρη, με ένα πάνελ ασφαλισμένο σε ένα κενό μεσαίο κάθισμα και ένα άλλο που εκτείνεται στις πλάτες των προσκέφαλων, χωρίζοντας έτσι αποτελεσματικά τον έναν επιβάτη από τους άλλους, τόσο μπροστά, όσο και δίπλα ή πίσω τους.
Ωστόσο, η ιδέα δεν έχει ακόμη τεθεί σε λειτουργία από κάποια αεροπορική εταιρία.
Στις 5 Μαΐου, η ΙΑΤΑ ανακοίνωσε πως η χρήση μάσκας πάνω σε ένα ένα «αξεσουάρ» καμπίνας, είναι απαραίτητη στα ταξίδια, αλλά αυτό είναι ένα κόστος που θα φέρει αυξήσεις στις τιμές για τους επιβάτες. Ο διευθυντής της ΙΑΤΑ, Αλεξάντρ ντε Ζάνιακ, τόνισε πως θα πρέπει να βρεθεί μία λύση πιο εφικτή οικονομικά και η οποία θα κάνει τους επιβάτες να νοιώσουν πιο ασφαλείς. «Πρέπει να καταλήξουμε σε μια λύση που δίνει στους επιβάτες την αυτοπεποίθηση να πετάξουν και διατηρεί το κόστος της πτήσης προσιτό. Το ένα χωρίς το άλλο δεν θα έχει μόνιμο όφελος», δήλωσε.