• Το ΔΙΚΤΥΟ είναι ένα από τα πιο καλά οργανωμένα και δημοφιλή περιφερειακά τηλεοπτικά κανάλια.

 

  • Ανήκει στα 42 κανάλια πανελλαδικά, που τον Νοέμβριο του 2008 πήραν άδεια από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) για την πιλοτική ψηφιακή εκπομπή του προγράμματος τους, με κριτήριο την προγραμματική τους πληρότητα και ποιότητα.

 

  • Από το Δεκέμβριο του 2012, επιλέχθηκε από την πλατφόρμα του OTE TV σήμερα CosmoteTV για την πληρότητα του προγράμματός του και έκτοτε εκπέμπει δορυφορικά πανελλαδικά και παγκόσμια σε περισσότερους από 800.000 τηλεθεατές.

  • Οι προδιαγραφές των μηχανημάτων του είναι FHD.

 

  • Έχει 5 τηλεοπτικά πλατώ, ένα εξωτερικό van για live και μεγάλο εξοπλισμό καμερών και μηχανημάτων.

 

  • Απασχολεί προσωπικό δυναμικό επαγγελματιών τεχνικών και έμπειρων δημοσιογράφων, που δραστηριοποιούνται ενεργά και σε άλλα μέσα του νομού (εφημερίδες, ραδιόφωνα, περιοδικά) καθώς και σε μέσα της περιφέρειας.

 

  • Ο επαγγελματισμός και η εγκυρότητα του ΔΙΚΤΥΟ τηλεόραση οδήγησε στην καθημερινή συνεργασία του με τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας, όπως ο ΑΝΤ1, το MEGA, o ALPHA, το STAR, σε ό,τι αφορά την κάλυψη θεμάτων δελτίων ειδήσεων αλλά και την παραγωγή ρεπορτάζ και αφιερωμάτων για εκπομπές.

 

  • Αξίζει να αναφερθεί, ότι το ΔΙΚΤΥΟ θεωρείται το πιο δημοφιλές κανάλι των Σερρών αλλά και της Β. Ελλάδος, με 75,6 % διεισδυτικότητα και δημοφιλία σύμφωνα με την επίσημη έρευνα του Υπουργείου Τύπου και της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης για το 2007, που διενεργήθηκε από την κοινοπραξία των εταιριών MRB, VPRC και ΜΕΤRON ANALYSIS.

 

  • Να σημειωθεί ότι το ΔΙΚΤΥΟ είναι σταθερά πρώτο και μάλιστα με ποσοστά εντυπωσιακά πολλαπλάσια από τους ανταγωνιστές του, στις επίσημες έρευνες τηλεθέασης, που διεξάγει η γνωστή εταιρία δημοσκοπήσεων FOCUS, για όλα τα περιφερειακά και τοπικά κανάλια και όλους τους ραδιοφωνικούς σταθμούς, μέσα στα πρώτα 15 κανάλια σε όλη την Ελλάδα σύμφωνα με την ίδια έρευνα (η οποία δημοσιεύτηκε και στις εφημερίδες «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» και «ΕΠΙΧΕΙΡΩ») και συντριπτικά πρώτο στην έρευνα της εταιρίας OPINION και του Ηλία Νικολακόπουλου, που διεξήχθη τόσο τον Οκτώβριο του 2002 όσο και τον Οκτώβριο του 2006, εξ αφορμής διενέργειας EXIT POLL στις Σέρρες.

 

  • Το πρόγραμμά του περιλαμβάνει τρία (3) ζωντανά καθημερινά δελτία ειδήσεων, καθημερινές ενημερωτικές εκπομπές και talk show, καθημερινή ζωντανή ψυχαγωγική εκπομπή «μαγκαζίνο», εκπομπή μαγειρικής, αθλητική ζώνη με εκπομπές και μεταδόσεις αγώνων, εκπομπές και ένθετα αφιερώματα στον πολιτισμό, εκπομπές κοινωνικών ενδοσκοπήσεων, παιδική και ψυχαγωγική ζώνη.